JUYI Tech JY01 kontrolės IC,12V brushless dc motor ratai valdyba, motorinės kontrolės, JYQD_V6.7 mažos galios sensorless BLDC variklis vairuotojas

JUYI Tech JY01 kontrolės IC,12V brushless dc motor ratai valdyba, motorinės kontrolės, JYQD_V6.7 mažos galios sensorless BLDC variklis vairuotojas

w153907

Nauja

Yra sandėlyje

€4.14
Vnt.

Žymos: dc vairuotojas variklis, risun variklio valdiklis, bldc, vairuotojo stepper, didelis motorinis vairuotojas, brushless variklio ratai, Brushless, 600w variklis, l6219 motor driver, brushless vairuotojas.

JYQD-V6.7 brushless DC motor driver valdyba

(Už sensorless brushless dc motor)

Modelio numeris

JYQD-V6.7

Veikimo temp.

-20—85℃

Darbinė įtampa

12V/24V

Max srovė

3A

Tęsinys.darbinė srovė

2A PWM greičio kontrolės

PWM dažnis:1-20KHZ; darbo ciklas 0-100%

Analoginis įtampa greičio reguliavimas

0-5V

Greitis impulso signalo išėjimas

TAIP

Taikymo gairių:

1. Patvirtinkite, kad įtampos ir galios parametrų variklio neviršyti vairuotojo lenta, kaip nurodyta.

2. Šis vairuotojas valdybos naudojamas 3-etapas brushless sensorless varikliu, bet ne kostiumas už visus 3-etapas brushless sensorless varikliai tiesiogiai.Jei vairavimo poveikis nėra gerai (pvz., pradedant drebėjimas, atbulinės eigos, variklio noload darbinė srovė yra per didelis, greitis yra ne stabili, efektyvumas yra mažas, ir negali pradėti-su apkrova.) Klientai gali reguliuoti varža ir talpa vairuotojo lenta, atsižvelgiant į faktinę situaciją, siekiant užtikrinti geriausią vairavimo poveikį (žr. priedą, kaip tai padaryti koregavimo)

3. JYQD-V6.7 vairuotojo lenta yra plikas valdyba, be būsto ir heatsink.Jeigu elektros variklio žemiau 60W ,tai nereikia pridėti heatsink, tik reikia užtikrinti normalią ventiliaciją ir gerai izoliacija.Jeigu elektros variklio daugiau nei 36W, ji turi įtraukti heatsink kaip paveikslėlyje žemiau.

4. Prašome atkreipti dėmesį, kad JYQD-V6.7 vairuotojas taryba neturi anti-reverse prijungimo ir ryšio apsauga, ji bus visam laikui sugadinti vairuotojo lenta, jei, atvirkštinis poliškumas ryšį.

5. Į 5V išėjimo uosto vairuotojo valdybos draudžiama prijungti išorinį įrenginį.Ji taikoma tik išoriniu potenciometru ir pereiti valdyba greičio reguliavimas ir atstatymas.

6. Su "AB" terminalo dėl JYQD-V6.7 vairuotojo lenta yra variklio greitį impulso išėjimo signalas (push-pull išvestis), o maksimali išėjimo srovė yra mažesnė nei 5mA.

Pajungimo schema:

5V -----Vairuotojas valdybos vidaus išėjimo įtampa

PK ---- Autotransporto greitis impulso signalo išvesties prievadą, 5V impulso signalą.

1. Kontrolės uostas

Z/F---- Rotacijos krypties valdymo uostų.Prijunkite "5V" aukšto lygio, arba ne, prisijungimas į Priekį kryptimi, prisijunkite 0 V žemo lygio arba prisijungti prie GND yra priešinga kryptimi.

VR ----Greičio kontrolės uosto.Analoginės įtampos linijinio greičio reguliavimas 0.1 v -5V, įėjimo varža yra 20K Omų ,susisiekti su GND, kai įvesties PWM greičio reguliavimas, PWM dažnis:1-20KHZ; darbo ciklas 0-100%

GND—Naudoti Ratai valdybos vidaus kontrolės

2. Maitinimo prievadas

MA ----variklių etapas

MB ---- variklių etapo B

MC---- variklių etapo C

GND----DC-

VCC----DC +

3. Naudoti ekranuotus laidus, jei vairuotojai valdyba turi daugiau nei 50 cm atstumu nuo variklio, kitaip jis gali sukelti nenormali vairavimo, turinčių įtakos įprastam naudojimui.

4.Kontrolės uosto atstumas: 2.54 mm,Galia uosto atstumas:2.54 mm

5. Atkreipkite dėmesį į izoliacijos tarp vairuotojo MOSFET ir heatsink ar montavimo plokštė.

Ne piešimo:

Nė vienas klientas komentarus šiuo metu.

<

Panašūs produktai